onsdag 6 juni 2007

La futura...




...eller nåt! ;)

Okej, jag vet att jag tjatar om mitt jobb, som för övrigt bara blir roligare och roligare. Men tack vare att jag fått ett jobb kan jag nu på riktigt börja planera för det jag vill göra för pengarna! :)

Har en kompis uppifrån Västerås som ska vara i Ayia Napa på Cypern hela denna säsong, dvs t.o.m. oktober, och jag vill verkligen åka och hälsa på henne någon gång under hösten! Har varit där en gång och gillade det då. Tror inte det blir sämre nu om hon dessutom är där! Kan också vara skönt med en paus från skolan och få lite extra sol och värme.




Jag och järngänget här nere i Hbg har också snackat om att ta en långweekend till London. Bara njuta, shoppa och äta gott. Jag är speciellt ute efter Afternoon Tea på Browns Hotel - är ju såå mysigt! Är snart ett år sen jag var i England nu också, så det börjar bli dags. :) Skulle också vara kul om jag hann hälsa på min gamla au pair-familj igen! Lilla L växer ju så fort!!






Förutom dessa resor skulle det givetvis vara nice att shoppa på sig lite nya kläder till hösten. Alltid uppiggande med lite retail therapy! ;)

Nej, nu ska jag se Grey's Anatomy, och spana på den riktiga Mark Sloan, hihi. :P Ha det toppenfint!!! Pussar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Afternoon tea sounds so posh, men ack så underbart :) Även om jag hellre dricker kaffe än thé.