fredag 29 juni 2007

Nytt på tefronten


Som alla vet vi det här laget är jag en hängiven tedrickare (jag vet, borde lära mig dricka kaffe, men vi får se hur det blir med det), och även om jag älskar mina klassiska svarta teer Earl Grey och Lady Grey så är det alltid trevligt att prova något nytt. Så när jag tog en tur till Ica Maxi går blev det Brazilian Baia från Twinings Voyage-kollektion. Har redan förälskat mig i deras Indian Chai-te, men tycker det är mer höstigt så jag tänkte att detta, med smak av kokos och vanilj, kunde passa sommartid. Det var väldigt gott, sött såklart men jag är ju en liten 'sweet tooth' så det tilltalar mig! :) Har inte provat African Tunda, men tror det är rött te, och det är dessvärre inte någon hit hos mig. Annars är det en väldigt trevlig samling teer. Twinings rules, hihi.

Inga kommentarer: