torsdag 28 juni 2007

Stuff

Gjorde några trevliga inköp på Väla, faktiskt. På IKEA blev det flugsmälla, diskborste med sugplopp och vita mappar, hahaha. Var väl mest där för att kolla vad de hade i färgen PETROL. :) Det fanns en del fint, så jag ska nog handla på mig lite sen när lönen rullar in nästa månad. På Väla fann jag två halsband som jag bara var tvungen att ha, hihi. Det slank även med ett par trosor som jag tyckte var lite roliga. Gillar såna mönster (eller vad jag ska kalla det) som man kan titta på flera gånger och upptäcka nya saker varje gång. Så var jag tvungen att ha nytt gojs till håret. Brukar köpa dyrt sånt hos frisören, men nu åkte snålhatten på så jag testar ett från shockwaves. Återkommer med betyg! Och, C, så shoppade jag PLAZA! ;) Bläddrade lite i ett ex på jobbet och insåg att den var riktigt trevlig. Så nu kunde jag inte motstå. Well, se och kommentera! :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga halsband, framförallt det första. Söta trosor och vad var det jag sa om Plaza? ;)