fredag 1 juni 2007

*glädjetjut*

Snacka om att livet är nyckfullt! Från att ha mått lite sisådär den senaste tiden har det nu vänt, än en gång, och solen skiner på mig. Var på sommarfiesta på Tropical Beach igår kväll. Supertrevligt, och massvis med folk! Förutom att umgås med en massa härliga personer fick jag förmånen att prata med Sverige Mark Sloan (Dr McSteamy i Grey's Anatomy)! Jag skämtar inte, han var läskigt lik honom. För övrigt en väldigt trevlig person, alltid bra med kontakter! ;) Var hemma vid två inatt, men kom inte upp ordentligt ur sängen förrän vid halv tolv... Anledning: blixtrande huvudvärk. Totalt självförvållad, givetvis, men det gör det ju inte lättare. :S Nåja, hade så kul att det var värt det! Mitt lätt apatiska ansiktsuttryck byttes sedan till ett stort leende vid tolvtiden då telefonen ringde och jag erbjöds sommarjobb! Yes! Så nu är det kirrat, känns såå skönt. Var tvungen att gå ner och glädjeshoppa en topp för att inte flyga iväg på mina små moln! :) Nu väntar en lugn filmkväll med K, och imorgon blir det trerätters avskedsmiddag med tjejgänget. Kan nog bli riktigt bra!! :D Såklart, blir ju alltid bra när man är med folk man tycker om. Nej, nu får ni ha en fin helg! Kram på er alla därute i cyberspace! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Än en gång ett stort grattis! Det är terminens goda jobb som nu ger belöning!
Kram