lördag 16 juni 2007

Hihihi

Jaa, var börjar jag? Livet går sin gilla gång. Jag jobbar och har kul på MIO. Nu kan jag klara mig ganska mkt själv och det har även varit mer att göra och fler kunder att hjälpa de senaste gångerna. Det underlättar verkligen. Nu är jag dock ledig i fyra dar framåt. Lite väl länge om du frågar min rastlösa sida, men det får gå. Om man får tro Maries vän L ska jag genast sätta mig på första bästa plan upp till Stockholm, men jag tror inte min plånbok skulle gilla det, tyvärr... Får bli en annan gång, lite längre fram. Eller så kan ju L komma hit, hihi!
I övrigt håller jag och A på att diskutera kombo-boende! Vi har båda tröttnat på liten yta för mkt pengar och söker nu nåt större. Då kom vi på att vi kanske skulle ta och slå våra påsar ihop och skaffa nåt tillsammans! Så igår var jag och tittade på en fyra, hyresrätt. Helt okej, kanske inte bästa området eller absolut fräschaste inredningen, men man kan ju inte få allt, som bekant. Vi fann dock en trea häromdan med nyrenoverat kök och bad, så vi kanske ska se på den innan vi bestämmer oss (samt snacka med våra kära föräldrar, heh). Ja, fortsättning följer på den historien!
Jag har faktiskt målat ikväll också! Hade ritat ett litet mönster på en duk som stått vid min dator hur länge som helst, men först ikväll fick jag alltså arslet ur vagnen och satte mig med pensel och färg! Det blev en rosa tavla tillägnad Marie. Saknar dig, ska du veta...
Nu tror jag bestämt att jag ska dra mig mot sängen. Både ögon kropp börjar kännas som bly. Och så ska jag sova ut länge länge imorgon. Vilken lyx! :) Suss gott ni med, kära vänner! Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas mina planer går i lås ;) För då har jag snart lurat upp dig till Sthlm med lite hjälp från L ;)
Jag saknar dig också, så det så!!!
Stora kramar