onsdag 27 juni 2007

MANGO

Jaha, så har jag fastnat i ett märke, igen. :) Blippade mig igenom deras nätshop (www.mangoshop.com) och fann en del trevligt. Så här är det!
Enkel kjol, men ändå snygg. Kedja gör det! F ö är väskan riktigt cool.

Annorlunda upptill, även om det kräver en smal midja. Gillar den iaf.


Det är dragkedjorna som skapar kjolen. Kombon med det röda bältet är inte helt fel heller.


Schysst sandal som jag gärna hade festat hela natten lång i! Plus för låg klack. :)


Väldigt enkel, men perfekt för frusna mig som samtidigt vill visa mina toppar!


Lite rolig. Somrig men med lite annorlunda axelband i svart.

Denna hade jag lugnt kunnat tänka mig att festa i!




Så jävla snygg! Det är det enda jag kan säga om denna.


1 kommentar:

Anonym sa...

Första kjolen var trevlig, men som sagt, väskan är det coolaste där. Vita kjolen diggade jag, rött & vitt är hett värre. Koftan är dock grymmast, tillsammans med klänningen.