tisdag 17 juli 2007

Bångstyrigt hår...


Jag tycks numera aldrig riktigt få till mitt hår precis som jag tänkt mig. Är alltid jättenöjd när jag kommer från frisören, men när det nästa morgon är min tur att styla så vill det sig inte riktigt. Antingen lägger sig inte håret alls som jag vill, eller så gör det det men bara ungefär tills jag kommit utanför dörren... Har testat tusen olika produkter, men funderar nu på att komplettera med en saltvattensbaserad hårspray. Alla som badat i saltvatten vet hur strävt håret blir efteråt. Precis den effekten ger en sån här spray, vilket är perfekt när man är korthårig! Kommer ihåg hur jäkla lätt det var att fixa till håret efter en dag på stranden i Australien. Men eftersom det blir lite tufft att ta ett dopp i havet varje dag kan denna spray vara ett bra substitut. SachaJuan har en spray, kallad Ocean Mist, som kostar 160 kr så jag ska nog satsa på den!

2 kommentarer:

SoTellMe.. sa...

I pass and look your blog. Greeting of France. Good continuation.

Anonym sa...

Du får gärna prova fler av deras produkter och berätta vad som tycks, älskar deras förpackningar.