fredag 27 juli 2007

Dangerously lovely...

Har just insett baksidan med att jobba i en inredningsaffär. Frestelserna! Ojoj... Inte nog med att man fick första lönen nu i onsdags (som f.ö. var betydligt högre än CSN), dessutom kör vi nu 50% på det som redan är 50% inne i Fyndhörnan. Gissa om det kliar i fingrarna!! Har mao blivit några inköp de senaste dagarna, men är nöjd med allihop. Vad kan man annars vara när man inte spenderat mer än lite drygt 250 spänn för rubbet?! Så voilà, här är resultatet av min rajd!
Har suktat efter denna kudde ett tag nu, men med det pangpris det blev nu kunde jag inte låta bli! Stjärnor... :)




Fyra söta glas med citrusmönster. Tror jag funkar fint till drinkar!

Blev förälskad i den blå färgen (som gör sig bättre IRL) när jag organiserade fyndhörnan. Skrattretande billiga nu!

Blev direkt förtjust i denna lampa (den gröna), trots att jag inte har någon plats för den. Därför är den heller inte uppackad, utan får vänta på upphängning till nästa lya!


Sommarsöt ljuslykta som jag ska sätta i krukan hos min buxbom på balkongen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Buxbom, vilket namn, låter som en salongsberusad Linné som ramlar genom en häck och utbrister av smällen: Attans buxar, inte flyttar de på sig heller, bom säger jag, buxbom ska det va! :) Gällande drinkglasen återkommer jag när jag fått smaka på drinken i, det är ju trots allt insidan eller innehållet i detta fall som spelar roll, inte utsidan ;)

Sofhie sa...

Du är välkommen att komma och inviga dem! Vi kan ju se om det kommer nån ljummen augustikväll! :)
F.ö. är min buxbom jättefin (och det enda som överlevt all tre åren i Hbg!).