lördag 7 juli 2007

Märkt för alltid! :)

Nu är jag så sugen att jag skulle kunna dö! Bestämma motiv, låta killen (oftast en kille faktiskt) placera ut den, känna den skönt (ärligt) smärtsamma nålen, och sen glädjen över resultatet. Vilken kick! Snackar såklart om taggar. Hehe... Håller som bäst på att klura på motiv. Har kommit på tre hittills, även ingen av dem är helt klara. Den ska antingen sitta på ena höftbenet fram, eller precis under där BH'n sitter, typ från bröstet till armhålan, om ni fattar. Jag vill alltså ha era kommentarer nu! Bra, dåligt, ändringar, storlek, placering. Allt! :) den ska ju ändå sitta där resten av livet. ;)

STARS


SPOTS



ZIGZAG

2 kommentarer:

Anonym sa...

Diggade ingen speciellt mycket, men om ngn så isf stjärnorna.

Sofhie sa...

Hihi, du är en hård kritiker. Men jag ber ju om det så. :) Så du skulle hellre se nåt annat?? Ge mig tips då!!