torsdag 12 juli 2007

Jewellery for me

Kom att tänka på att mina smycken kring handleder och fingrar inte alltid syns så väl på mina outfit-foton. Så nu har jag knåpat ihop fyra foton på några klassiska smyckeskombos hos mig! :) Min favvis är den sista. Vilken är din?

Urskön ring jag fann på Carnaby Street i London! Ja, det är vad ni tror att det är. :P


Armbandet shoppade jag under en VIP-kväll på Strapatz. Ringarna vete tusan var de kommer ifrån!


Detta armband är eg ett halsband, men jag älskar crossover-användande. Ringen är en favvis, från Albrekts Guld.


Min favvo alltså. Ännu ett halsband som blivit armband, rea på Wedins. Ringen har jag nästan jämt, från Gina Tricot.



BONUS!
Min klocksamling! Som ni ser är jag uppe i åtta stycken. Blir definitivt en ny i höst! Troligen en Axcent, de har för mkt snyggt för att jag ska kunna motstå det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var både hiss och diss där, men diggade den där Albrektsringen grymt :)