söndag 29 juli 2007

Office shoes (fast inte direkt gjorda för kontoret...)

Tack C, än en gång. Office shoes har en del snyggt på sin sida, och det måste jag givetvis dela med mig av. Ni har säkert inte samma åsikt som jag, men håll till godo!
Sommarsöta, i en av mina favvofärger!






Så satans coola! Hade de inte varit slut i lager hade jag köpt dem direkt!

Enkla men snygga. Schyssta detaljer!

Enkla men med en twist. När man behöver nåt svart och bekvämt som inte stjäl uppmärksamheten.


Lacoste gör alltid snygga skor. Den röda sulan gör allt här!


Var bara tvungen att ta med dessa. Lite underlig modell men gillar stjärnorna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det började bra, de första 3 gillade jag, men de övriga nej, kardborreband du vet ;) Och Lacoste, ja skor vet jag inte direkt. Borde som sagt börja ta betalt för de här tipsen nästan hahaha...