tisdag 17 juli 2007

Me tonight

Puh, tre dars jobb avklarat. Nu väntar två lediga dagar, en till jobbdag och sen - AMSTERDAM! Jaa! :) Ska bli jättekul och spännande. Haft riktigt kul på jobbet iaf de senaste dagarna, även om det inte varit supermycket kunder. Kul personer att jobba med, och så tog jag mig an röran på fyndborden och i fyndhörnan så det blev mer överskådligt och förhoppningsvis mer inbjudande.


I vilket fall, ikväll väntar en lagom ansträngande kväll hos en vän och jag kommer se ut som bilderna visar nedan. Toppen har varit en av mina största favoriter sen jag fann den i Barcelona för över ett år sen. Gillar färgen och trycket, men främst skärningen och detaljerna. Den gör mig glad! :) Armbandet hittade jag på Cypern, om jag minns rätt, och även om det blir lite svettigt under det (det är i plast) så är det riktigt fint i mina ögon. Allt som allt en bekväm outfit med det lilla extra! ;) Slank med en närbild också, hoppas ni inte misstycker, hihi.


1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt värre, gult är oftast en humörhöjare :)