söndag 29 juli 2007

NEON GIRL

Oj vad jag älskar neonfärger!!! Tog ett tag innan jag tog dem till mig, men sen jag shoppade toppen med neonfärger i Amsterdam är jag totalsåld. Supersnyggt till solbrännan också. Så idag gick jag loss på Åhléns sortiment av smycken och nagellack. Kom hem med två armband, ett halsband, ett par örhängen och tre nagellack!! :) Är supernöjd. Har redan testat det rosa lacket - blev verkligen urcoolt. Inte så flickigt, vilket passar mig perfekt.
Glam!!




P.S. Ni får dagens outfit, med neonfärgstoppen, som bonus. :) D.S.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte helsåld på outfiten, men ändå något charmigt över den. Dock diggade jag accessoarerna, ready for a club night? :)

Sofhie sa...

Nej, jag vet. Inte min bästa outfit. Hade eg velat ha svarta jeans till, men de var i tvätten. Jodu, det blir neon för hela slanten vid nästa utgång!! :)

Anonym sa...

Jag säger bara färgglada jeans ;)