onsdag 25 juli 2007

Bought in Amsterdam

Ja okej, titeln ljuger. Hade inga pengar och heller ingen lön när vi stack till Amsterdam, mina föräldrar och jag. Och eftersom jag är ensambarn har jag helt enkelt blivit bjuden på allt. Jag vet, äckligt bortskämt, men väldigt praktiskt, hihi. Hata det eller älska det. Vilket som, blev det ni ser nedan resultatet av resan, materiellt sett. Var en bra shoppingstad faktiskt, och man kunde faktiskt hitta butiker där som inte finns här hemma.



TOPP FRÅN RIVER ISLAND


ÖRHÄNGEN FRÅN NEW YORKER

KLOCKOR FRÅN STAMPS

(ursäkta lite taskig bildkvalitet, blixten slog konstigt)

GRÅ TOPP FRÅN WE, GRÖNT ARMBAND FRÅN RIVER ISLAND

GRÅ TRÖJA FRÅN WE, MÖRKGRÖNA SHORTS FRÅN PUMA


3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig fynd, mest såld på klockorna faktiskt, dyra?

Sofhie sa...

Jo, är nöjd jag med. :) Nja, klockorna kostade drygt 200 kr styck, så det kan man inte klaga på. Tycker mycket om dem jag med!

Anonym sa...

Gosh, 200 kr styck, fattar du vilken deal du hade kunnat göra med mig, tjänat grova pengar på mig hahahah...