tisdag 10 juli 2007

Liten sneek peek på hösten

Okej, jag vet, vi är knappt halvvägs in i sommaren, och jag går verkligen inte omkring och önskar att det ska bli höst! Vill ju ha den härliga sommarvärmen först! Men a fact is a fact, hösten kommer förr eller senare och eftersom butiker och affärer redan börjar visa höstmodet så smått kunde jag inte låta bli att publicera några plagg som jag fastnade för. :) Så njut av plaggen och skit i att de hör nästa säsong till! Den kommer ändå...


Ganska schysst partytopp, även om jag inte har, ehm, samma utrustning...





Söt klänning, kan bäras med både leggings och ett par tajta jeans


Tror jag gillar denna, iaf med ett bälte i midjan


Ännu en stickad klänning, fina former och detaljer


Enkla stuprörsjeans, som jag kommer fortsätta älska, trots 70-talsmode

Söt jacka, helst utan 'pälsen'. Kan även ta av nederdelen och få en kort jacka!

Älskar denna färg! Diggar också assymetrin upptill!


Myskläder ska va grå! Mina håller på att falla isär, så dessa skulle passa perfekt

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevliga plagg allihop, utom möjligen den vita, men antar du föll för stjärnan ;)