söndag 1 juli 2007

Efva Attling

Jag älskar smycken, av alla slag! Har hur många halsband, armband, örhängen och ringar som helst och kan aldrig få nog! Ofta blir det ganska synliga, speciella smycken som jag tycker lyfter fram min outfit. Dock har jag fastnat för Efva Attling som jag anser gör enkla men otroligt vackra smycken. Fick ett halsband (det där det står Carpe Diem här nedan) av mina föräldrar som jag gillar att bära när det ska vara lite mer fint och smakfullt. Hon har gjort väldigt många vackra ringar också, både 'vanliga' och till vigslar, samt mycket läckra smycken för män. En jäkel på glasögon är hon också! Min personliga favorit är dock hennes glas på fot (champagne, vin, osv) där det sitter en ring runt foten. Tanken är att du inte ska bli så ledsen om glaset går sönder, för då har du en ring istället. :) Vilken fin idé! Ni kan se fler av hennes objekt samt läsa mer om henne på http://www.efvaattlingstockholm.com/.



Halsband och ring Carpe Diem

(halsbandet har jag)


Blandade smycken

Ringar

Ringar


Ringar

Ringar



Glasögon med litet hängsmycke

Halsband för män

Armband för män

Champagneglas med ring

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla in David & martin ;)

Anonym sa...

Attling är helt otrolig!

Det är en av mina förebilder i min design. www.wobb.se

// PM