tisdag 3 juli 2007

Små inköp

Gjorde två nödvändiga (faktiskt) inköp idag. Det ena var det redan nämnda waxet från L'Anza. Har knappt något kvar av det gamla, och det billiga nya kunde jag lika gärna slängt i sopen direkt! Så jag fick vackert gå tillbaks de pålitliga, om än dyrare, frisörprodukterna. Den skulle iaf vara dryg, enligt frisören, så det kanske jämnar ut sig till slut. Mitt andra inköp blev en ny BH. Är inte direkt min favoritsysselsättning att prova BH:ar, men nu närmade det sig kris så jag var så illa tvungen. testade nog fem stycken innan jag fann denna nedan, som satt bra och såg fin ut. Det lilla extra med den är det fint grönmönstrade insidan. Visst, knappt något man ser, men iaf. Det gör åtminstone mig gladare! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

why not a pic with these bra :p:p