onsdag 18 juli 2007

Ingen sommar utan GT ;)

Jag tog mig som sagt an Fyndhörnan på jobbet häromdan. Där sprang jag lägligt nog på ett par martiniglas på låg fot - skitsnygga! De hade kostat 20 kr styck, men efter reasänkningen och lite personalrabatt gick de tu på ynka 16 kr. De blir utmärkt till mina älskade Gin och Tonic's, som bara måste finnas med i bilden en ljummen sommarkväll. Menar inte att man behöver supa sig full på dem, endast en är väldigt gott. Ginen får gärna vara av märket Bombay Sapphire, både god och snygg (mycket viktigt vet ni).








Har även spanat in några saftglas som vi säljer ut för 30 kr för 4 st. De kan lika gärna funka till en mindre drink och jag känner att det vore kul att byta ut några av mina glas. Men vi får se hur det blir, jobbar igen på fredag så har några dar att fundera. :) Ut nu och njut av solen!!

3 kommentarer:

lellky sa...

Kommer gärna över på en GT... : )

Hur stor är töntfaktorn på att kommentera folks bloggar?!

Sofhie sa...

Du är välkommen anytime! :D

Hihi, jag tycker den är låg. Jag vill iaf ha kommentarer på det jag skriver. Annars är det ju ingen vits. Så fortsätt!! :)

Anonym sa...

Gosh GT, nä sommaren stavas rosévin i olika former ;)