söndag 29 juli 2007

Musik Non Stop

Nu tror jag att jag har bestämt mig för att tagga texten Musik Non Stop. Dels för att jag älskar musik generellt, och dels för att jag alltid varit omåttligt förtjust i just den Kent-låten. Har dessutom tänkt sno en idé rakt av från en tjej jag sett bussen till jobbet. Hon har en taggtext på utsidan av sin högra fot, i snirklig stil. Skitsnyggt! Diskret också, mer som ett smycke. Tycker det är vackert med snirklig stil, men jag har ju typ det på min andra tagg, och så har ju hon det, så jag funderar på några andra typsnitt. Så jag ber helt enkelt om er åsikt medan jag själv klurar vidare på vilken jag gillar bäst. :) Puss på er!!


















För övrigt ska ju jag och Marie på Kent's konsert den 16 november!! Ska bli skitkul! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste ju bara säga att stil nr 4 (tror jag det är) påminner väldigt mycket om tallica... så det kanske blir lite fel ;)

Anonym sa...

Förövrigt är 9,11 och 12 mina favoriter. Nr 7 ser lite ut som en tecknad serie:) Men shit, du kommer ju va söndertaggad snart om du fortasätter så här *s*

Sofhie sa...

Man tackar för betygen! :) Nejdå, lovar att sluta innan jag ser ut som en tecknad serie! :P Blir nog en eller två efter denna. Åh vad jag ser fram emot 16 nov!! :D