söndag 1 juli 2007

Väggbeklädnad

Är såå sugen på att flytta till något större nu! Gärna något som är mitt eget också, så jag kan leva ut alla mina inredningsfantasier. Har så många idéer på lager nu att jag snart exploderar! Därav detta inlägg. Fick ett infall att kolla runt efter snygga tapeter. Är egentligen ett fan av att måla väggarna, men tycker det kommit så många snygga tapeter på sistone att jag bara inte kan ignorera dem. De flesta, mer intensivt mönstrade (som är de jag gillar), passar sig nog bäst bara som fondvägg, men det kan vara ett tillräckligt statement. Dessutom blir det billigare så, för de tapeter jag förälskat mig i är givetvis inte de billigaste... Finns annat kul att roa sig med också, som vinylstickers i lite större format, ni ser ett exempel nedan. Även sjögrästapeter eller fototapeter kan vara kul att leka med! ja, bara fantasin sätter gränser, som det så vackert heter. Vill ni ha mer inspiration bör ni titta in på Engelska Tapetmagasinet (www.engelskatapetmagasinet.se). Mycket vackert där vill jag lova!!












Inga kommentarer: