tisdag 10 juli 2007

Taggtext

Har ju redan publicerat några eventuella taggmönster, men har även klurat lite på texter, eller ord, att tagga. Svårt, måste ju va nåt man kan stå för även om 10, 20 år. Som Carpe Diem. Här är iaf förslagen, några fick jag hjälp med av C (tack) och några har jag fått inspiration till från annat håll. :)
Be amazed over how amazing you are

This is just one of my beautiful spots

silver & gold

Music Non Stop

a heavenly junkie

infinity

life’s too short to be afraid

for eternity

far beyond the stars

Move by Yourself

3 kommentarer:

Anonym sa...

Music Non Stop - Jag sniffar kent ;)

Sofhie sa...

Hihi, du har så rätt. Både den och A heavenly junkie snodde jag från den engelska versionen av Hagnesta Hill!

Anonym sa...

Hmm glömde jag berätta att jag tar samma taxa som på jobb? Så mest en fråga om hur många minuter allt tog :)