fredag 5 oktober 2007

BLACK & PETROL

Jag fortsätter lite på mitt blåsvarta tema, tycker det känns väldigt höstmysigt men samtidigt fräscht. Speciellt denna petrolblå (färgupptagningen är väl sådär) tilltalar mig. Idag blev det alltså min stickade klänning tillsammans med nya strumpbyxorna och örhängena samt mina skor (som påminner mig om Peter Pan när jag bär dem såhär, hehe). Visstja, ett litet stretchbälte under brösten för att få lite mer former också. Älskar att jag nästintill kan krypa in i klänningen, samtidigt som jag känner mig feminin och snygg. Best of both worlds, liksom!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Nice, men blev nästan för mörkt, tror jag vill ändra ditt skoval faktiskt.

Sofhie sa...

Till vadå? Har dessvärre bara höga bruna stövlar. :( Tips??

Anonym sa...

Ngt ännu högre, svart! :D