lördag 6 oktober 2007

I'm not sure this makes me a Smartgirl....

Ujuj, C är icke icke bra för min ekonomi. Men han är ju expert på snygga saker, så är det ju bara! Yes, denna gång står Smartgirl.dk i fokus för min köplusta. Rörig hemsida, men tar man sig tid kan man faktiskt hitta en del guldkorn. Som här nedan!
Så jäkla snygg! Och väldigt praktiskt för nån så frusen som jag!
Shit vad snygga! Ett par grova strumpbyxor så är man klar!
Lite annorlunda stuk. Om den satt bättre på dockan hade jag älskat den!

Enkel men funktionell. Är så trött på mina andra kjolar. Simplicity please!




Kanske inte nåt jag skulle bära jämt, men så jäkla söt och kul! Fanns i neon också, hihi.



Love at first sight! Denna vill jag bara ha!!

Svårt att hitta snygga mc-jackor. Denna är dock så nära jag kommit hittills. I like a lot!

Schysst text och skönt stuk. Coolt.




Så punk det kan bli! Men jag gillar det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jag vann, överbevisad ;P Men skyll inte på mig va, jag visade max en av grejerna där, men fina grejer ja :)