torsdag 11 oktober 2007

Can't Buy Me Love?

Idag blev det en del shopping, trots att jag sagt att jag ska lugna mig. Dock var det faktiskt nödvändiga och användbara saker som hamnade i shoppingkassen. Halsduk och vantar är måsten för mig, som fryser om fingrar och hals så fort det kommer en vindpust. Åhléns hade dessa härligheter. Och skor, eller tja, mest stövlar då, krävs det ju en viss förnyelse av såhär i hösttider. Är Skopunkten som står för att det blev tre par, och för 750 spänn kan man ju inte klaga! I'm happy!





P.S. Alla skorna är snyggare på än bara sådär i en hög på hallmattan, men det får ni se när jag använder dem! D.S.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillade allt utom de två sista, eller de mellersta funka, men de sista påminner bara om tigers & övrigas modeller, brrr. Fast ikväll var det faktiskt inte så kallt :)

Anonym sa...

Gillar de översta stövlarna... fina, lite mc - boots liknande. Kramis