onsdag 17 oktober 2007

Eyecatching Eyewear


Som de som känner mig vet, bär jag mestadels linser. Dels för bekvämlighet och dels för att jag trivs bättre i det. Dock har jag, och vill fortsätta ha, ett par glasögon som kan användas när linserna strejkar eller så. De glasögon jag använder nu hade jag när pappa och jag bilade hit ner i måndags, och OJ vad illa jag såg! Eftersom jag inte använder glasögon lika ofta som linser har jag inte bytt dessa på ett tag, av kostnadsskäl. Men nu börjar det bli ohållbart! Såg ju bilarna såklart, men texten på skyltarna var det värre med... Så det blir nog till att önska sig i julklapp eller så. :) Har iaf hittat ett par råcoola bågar. Eller hur?? Diesel D 69. Inte en susning om hur jag skulle se ut i dem, men nånstans måste man ju börja! :D

Inga kommentarer: