tisdag 16 oktober 2007

Light & Air

Då har jag kommit en bra bit på väg i min mini-makeover av lägenheten! Har ju länge velat byta ut min bruna soffa på ett eller annat sätt, men eftersom nyinköp kändes lite väl kostsamt vilade mina tankar på någon form av överdrag i en mer passande kulör. När jag kom på att mitt sängöverkast skulle passa bra, eftersom det är så tunt, kom min mamma i sin tur på att jag hade ett annat gammalt överkast därhemma som kunde få ligga på min säng istället. Det är, eh, vackert mönstrat på ena sidan, men jag håller mig till den vita sidan! Så nu har både soffa och säng fått nytt utseende. Dessutom är alla mappar i bokhyllan numera vita, samt att det är rensat uppepå den och istället prytt främst av min nya lampa! jag är mycket nöjd och fortsätter jobba ihop helheten!! Comments??


Inga kommentarer: