tisdag 30 oktober 2007

Next House

Här har vi några som fattat läget! Sjukt snygga hus till ett överkomligt pris, och dessutom levererade i platta paket! Grejt. Jag skulle gärna ta ett på direkten, men det lär väl dröja åtminstone 10 år innan jag får chans att bygga hus. :( Well, då har jag ett på lut iaf, hehe.

De finns i tre storlekar; small, medium och large. Kolla in www.nexthouse.se för mer info!

SMALL
Total yta: 112 kvm
Boyta: 95 kvm
Terrass: 60 kvm
Takterrass: 36 kvm





MEDIUM
Total yta: 128 kvm
Boyta: 121 kvm
Terrass: 22 kvm
Balkong: 7 kvm








LARGE
Total yta: 164 kvm
Boyta: 146 kvm
Terrass: 78 kvm
Takterrass: 36 kvm




3 kommentarer:

Anonym sa...

Bygger de åt en eller man får svära som åt IKEA?

Sofhie sa...

Kolla upp sidan! Så djupt har jag inte grävt, eftersom det inte är dags för mig än. ;)

Next House sa...

So niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!!! I love it!