onsdag 10 oktober 2007

Cold Feet

Ja, man kan ju undra! Strumpbyxor, knästrumpor (i delvis ull!) och stövlar. Hmm? Nej, det var faktiskt 10 grader ute idag, om än ruggigare än tidigare. Men jag kände för det, och när jag känner för nåt så går jag oftast på det! :) Instinkt på nåt vis liksom. Därmed har jag motiverat dagens outfit. Nu är det er tur!!


P.S. För er som lagt märke till min något slokande tuppkam (bild 2) kan jag berätta att jag klippt mig idag! :) Mest en förnyelse av frisyren, men blev aningen kortare uppepå denna gång, vilket känns nice. Bilder kommer! D.S.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte, trevlig men känns ändå lite rörig, lite många intryck, var enkel, var hmm tråkig? ;)

Sofhie sa...

Jag vet, den gjorde sig inte så bra på bild. Men den var faktiskt fin! Kände inte för färg idag, därför blev det lite dämpat. Men rörigt? Nu får du ge dig. :)