måndag 1 oktober 2007

To smoke or not to smoke....


Ja, då var det gjort. Slut på det roliga, för det var det faktiskt. Jag vet, finns absolut inget bra med dem - ohälsa, lukten, pengarna, osv - men jag tyckte ändå om (o)vanan. Men nu har jag bestämt att dessa pengar (ca 150kr/v) ska läggas i en sparbössa och gå till mc-lektioner i vår! :) Kan jag lägga pengar på cigg utan att blinka kan jag tamejfanken lägga dem på hög till något annat också!! Så på så vis känns det ju bra, ett steg närmare min dröm om mc-kort. Men det är tungt, förtvivlat tungt. Inte själva suget, det har jag aldrig känt av, utan vanan att ta en cigg på morgonen/efter lunch/till em-fikat. Det kommer krävas många gurkstavar för att arbeta bort det! Tur att jag har M iaf, min lilla klippa. :) *kram* Together we can do it, heter det väl??

1 kommentar:

Anonym sa...

Yaeeeeey! Vi är grymmast av de alla!!