måndag 8 oktober 2007

GO SKI



Oj vad jag ser fram emot en skidtripp i vecka 4! Lutar dessutom åt att det blir Stöten igen. Är ju så schysst att bo i lägenheterna typ 50 meter från backen. Sen, när man åkt slut på sig själv, väntar skön after ski med uppsluppen allsång (måste upplevas!). Detta följs senare av ett jäkla disko som gör att man önskar man packat ner mer än en snygg topp. Och så upp igen nästa dag!! :) Kan ju bara hoppas vi slipper den iskyla som rådde på toppen några av dagarna förra gången. Som värst blev det pga vinden -38 grader! Freezing! men annars var det en jäkla kul resa!! Puss på dig M! :)







www.stoten.se



2 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAA! *Dansa runt i ring* Jag vill jag vill jag vill! Jag vill stå och skrika mig hes till covers på Tallica igen. Jag vill! Och jag vill röka i snön *morr*! Oh oh oh! JAAAAA!!! Pussokram!!!

Sofhie sa...

Hihi, du är så söt! :) Klart vi ska!! Snart är vi där! :D