söndag 28 oktober 2007

An unexpected friday

Kan väl säga att min fredag inte på något sätt blev som jag hade tänkt. Min plan var en lugn hemmakväll med datorn och min nya tidning som sällskap, tidig sänggång och sen plugg på lördagen (jag vet, tråkmånsvarning, men har man tenta så har man). Men när M ringde och sa att K blivit sjuk vändes allt på en sekund! Det slutade med vin och kebab hos henne, Fredag hela veckan i bakgrunden, Flogging Molly och senare 'normal' partymusik i högtalarna. ;) Ja, ni ser väl vartåt det barkar... Det hela avslutades med en del spännande att dricka på Utposten och en horribel huvudvärk på lördagen! Frågar mig fortfarande om det var värt det, men kanske behövde lite avslappningsövningar inför den kommande veckan, hahaha! Nåväl, detta var iaf min klädsel på fredagskvällen. Invigning av nya toppen tillsammans med färgade strumpbyxor och kortkorta shorts. Till det mina svarta stövlar. Love.








1 kommentar:

Anonym sa...

Yes working fine, fast bältet gillar jag inte, även om det matchar bra i denna kombo. Bälten är en hel vetenskap för övrigt.