onsdag 17 oktober 2007

Design by Porsche


Jag är, som vissa kanske vet, inget större fan av Porsche. Den enda bilmodellen som går hem hos mig är Boxter. Dock kommer de snart att släppa en mobiltelefon, eller ja, det står iaf deras namn på den. Vem som designat den låter jag vara osagt. Den heter iaf P'9521 och utsidan består av slitstarkt aluminium och mineralglas. Den har också fingeravtrycksläsare och 3,2-megapixelkamera och, som ni ser, ett mycket fördelaktigt yttre. Det finns egentligen bara en nackdel - priset. 11 000 pix får man vackert hosta upp om denna heting ska bli ens egen. Nåja, jag ska iaf fortsätta drömma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser förbannat klumpig ut och fingeravtrycksläsare måste vara djävulens påfund, låter spännande men nog största I-landsproblemet. Enda Porschmodellerna jag ogillar, Boxster & Cayenne. Faktiskt inget större fan av Porsche Design, snyggaste mobilen nu är Nokia 6500 i brons och Samsungs Armanitelefon, den senare faller bort pga enbart touchscreen.

Sofhie sa...

Hehe, jag har faktiskt fingeravtrycksläsare på min dator - skitbra ska jag säga dig! Slipper jag skriva in användarnamn och lösenord på varenda sida jag besöker. Det du! Jag gillar iaf mobilen, tyck vad du vill. :P