måndag 15 oktober 2007

Two for the price of one!

Så var denna helg till ända. Har den ju iofs varit sen typ ett dygn tillbaks, men jag kom ner till Hbg först nu ikväll och därför slutar helgen för mig först nu. :) Blir en kort vecka mao, hihi! Well well, har iaf haft det supertoppenbra! Blandat skogspromenader med mc-turer och partyn med mysfika. En absolut underbar blandning! :D Och nu när det är konstaterat kan jag ju visa lite outfits. :P


Den första bar jag i skolan i fredags. Översta bilden är så den skulle sett ut, den nedanför visar hur jag faktiskt såg ut. Detta pga iskylan i skolans lokaler! Brrr. Men tyckte det funkade ganska fint ändå! Längesen jag bar slips. Och så ser ni skorna på också. De funkar även fint att vandra en mil i kan jag stolt berätta!! Nästa outfit bars under resan till den stora staden. Kände för mina nya stövlar, och det blev då automatiskt kjol till det. Blev iofs kallad smurf av L vid ankomst, men sånt man får ta! Jag gillar iaf mina petrolblå färger, speciellt med grått. :)









3 kommentarer:

Anonym sa...

Slipsen i kortaste laget och kjolen känns för ljus, men annars gillar jag det, gillar skorna mer nu, i synnerhet stövlarna.

Sofhie sa...

Hehe, ja nåt måste du ju klaga på! :P Nej, men det kan jag väl hålla med om. Men visst växer stövlarna?! :D

Anonym sa...

Ja och även du med dem, liiite längre ;)