måndag 15 oktober 2007

Something bought, something gotten... :S

Vill bara visa upp mina nya ting! Först och främst har jag äntligen fått mitt smycke från Alex & Chloe!! Var ju en födelsedagspresent från m o p, men då den var slut i affären fick jag vackert vänta några månader på den fina gåvan.




Sen fick jag, helt oförhappandes, ett par muggar från m o p från deras NY-resa! Är inte plastmuggar, om ni trodde det, utan porslin som klämts ihop så de ser ut som använda i plast. Så satans snygga. Har suktat efter dem länge, så gissa om jag blev glad!


Sist men inte minst har jag nu äntligen fått tag i min älskade lampa! När jag väl bestämt färg fanns denna givetvis inte i vare sig Hbg, V-ås eller Sthlm. Så det slutade med att jag och pappa stannade till i Linköping på väg ner hit för att shoppa denna! Snacka om omständigt, men nu är den min iaf!! Är dimmer på den också, så känner jag inte för starkt ljus är det bara att dutta på spaken. Great!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice, i synnerhet muggarna som jag spanat på hos Designtorget. Gillar även lampan, en snygg enkel sak :)

Anonym sa...

älskar muggarna! skitcoola.