fredag 19 oktober 2007

Just in!

I min ägo alltså! ;) Har sökt efter ett petrolfärgat nagellack ett tag nu, och idag när jag rannsakade Åhléns hittade jag det jag sökte! Enkelt att måla på, snabbtorkande och bra täckningsgrad. Superfint blev det!! :D

Sen sprang jag in på Lindex för att se om jag kunde hitta en ny vit bh. Ni vet, de är ju inte vackra särskilt länge... Speciellt inte när man, som jag, använder färgad lotion! Hittade iaf samma sort som jag haft förut, fast med nytt mönster på insidan (ni minns väl den med gröna mönstret?) så den shoppade jag på studs.

Visstja, blev äntligen ett par nya hörlurar till mp3-spelaren också, där lurarnas sladdar ligger i bandet man har om halsen. Ja, ni fattar. Betydligt smidigare än den förra lösningen! Men det får ni ingen bild på, hehe.

Inga kommentarer: