tisdag 23 oktober 2007

Other news of today...

Blev såklart lite annat smått och gott idag (förutom toppen nedan), hehe. Insåg i morse att jag nötit ut strumpor snabbare än jag hunnit köpa nya, så det bidde tre par idag för ynka 59,50 kr! När jag sen rannsakade H&M's herravdelning sprang jag på ett par snygga svettband (eller vad de kallas) och kom på att jag var i behov av sådana. För 19,50 kr - ett klipp! Ytterligare en reapryl (toppen var den första) blev den söta duschkrämen för 10 spänn. Går ju åt som aldrig förr med träning 4-5 ggr i veckan! Saltvattensprayen, som I tipsade om på sin blogg, hade jag faktiskt bestämt mig för redan innan. 39 kr. Återstår att se hur effekten blir, hihi. Trosorna, från favvomärket Frank Dandy, fick jag som tack för att jag var modell åt Concept. Supergulligt! Ställer ju så gärna upp, är en liten exhibitionist och älskar kläder!! Och med allt läckert i den där butiken är det ju skitkul att vara modell!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Nice ones, jag är alltför sällan på H&M, ogillar den i stan.