lördag 27 oktober 2007

A cosy feeling...


Jag må vara en sommar-sol-och-värmetjej, men hösten har sina charmiga stunder. Hur kan man t ex låta bli att älska de klara dagarna med blå himmel och strålande sol?? Eller riktigt mycket regnsmatter mot rutorna så man med gott samvete kan tända så många ljus man orkar och bara krypa in under en filt?? Inte jag iaf. :) Själv dricker jag ofantliga mängder te, gärna chai, under denna årstid och blev därför väldigt glad av bilden ovan! Den är liksom höstmys personifierat i min värld. Till och med mugg och kanna har fått mysklädsel, sk 'cosies' på engelska. Säger det inte allt?? Mitt budskap är alltså; det blir inte mycket bättre än vad du gör det till! Så mys mer och njut av de goda stunderna! Livet känns så mycket härligare då! :)

Inga kommentarer: