torsdag 25 oktober 2007

Hair Inspiration

Jag vet att jag ganska nyligen klippte mitt hår kortkort, och för det mesta trivs jag väldigt bra i det. Speciellt när jag har saltvattensprayen i! :) Men ibland kan jag sakna mitt lite längre hår. (vi snackar ju fortfarande väldigt kort jämfört med många andra tjejer, men det visste ni väl redan!) Som idag, när jag fick hem ett utskick från H&M och såg en tjej med jättesnygg frisyr på Divided-sidorna. Då kände jag bara för att klippa tillbaks längden! :S Samtidigt vet jag att en sån frisyr ser bättre ut i blont, och ska jag fixa mitt så det blir snyggt blont lär det ta både tid och pengar... Kan dessutom längta tillbaka till min oranga lugg med jämna mellanrum, bara för att krångla till det ytterligare. Men jag ska ta med mig bilden i minnet och klura vidare på hur jag vill ha det framöver. Har ni tips och råd, give it to me! :)


P.S. För övrigt en väldigt snygg tröja, den översta, som jag starkt överväger att beställa! Funderar bara på om jag ska välja färgen ovan eller grönt... D.S.

4 kommentarer:

Anonym sa...

väldigt fin frisyr!! ska du bli blondin? hihi...

Sofhie sa...

hihi, jag måste erkänna att jag är sugen... men inte sådär kycklinggult som när jag var hårmodell, utan mer vitblont som hon på bilden isf. tror du det passar mig??

Anonym sa...

Ja varför inte.. det skulle nog se grymt ut! Men det sliter nog på håret rejält..

Anonym sa...

Det där kan funka, eller inte, jag får som sagt fundera ;)